Pkp3

image

Ladujemy… obsuwka ponizej 5 minut.
Predkosc przelotowa na zdjeciu

4 myśli na temat “Pkp3

  1. To ja w ramach dygresji: dzisiaj specjalnie kupiłem bilet w wagonie bez przedziałów. Okazało, się,że z powodu obiektywnych trudności podstawiono zwykły. Trudno, przeżyję. Za to było ciepło, dokładnie 35 stopni Celsjusza (sic!). Za to w wagonie obok nie było ogrzewania wcale, więc średnio było z 20 stopni, nieźle. Pociąg miał trasę Kraków-Warszawa pokonać w 2:30 minut, oczywiście było to niemożliwe, bo w Krakowie akurat nie było lokomotywy do przepięcia i zamiast EU09 ciągnęło nas EU07, więc czas przejazdu wzrósł do 3 godzin. Przyjąłem to w sumie na miękko, bo jeżdżę na tej trasie średnio raz w miesiącu, więc przyzwyczaiłem się, to takie kwiatki są bardzo często.
    Z Bogiem.

  2. @Qyon, ale dojechałeś bezpiecznie i szybciej niż samochodem. Odsyłam też do kolejnego posta na temat PKP. Ponad dwudziestu lat permanentnego nieinwestowania w infrastrukturę i tabor robi swoje 🙁

  3. Summa summarum wcale nie szybciej. Pociąg nie dojeżdża z mojego punktu A do punktu B. A co ddo bezpieczniej, to w moim samochodzie jeszcze nigdy mnie nie okradli…

  4. @Qyon, przez tyle lat jeżdżenia PKPem jeszcze mi się nie zdarzyło, by mnie ktoś okradł. Z jeżdżenia po polskich drogach… jeden dzwon i jeden dach. Co do czasu to też kolej wychodzi szybciej. Szczególnie jak jeździsz pomiędzy dużymi miastami. Grunt to dobrze planować podróż.

Napisz odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

To create code blocks or other preformatted text, indent by four spaces:

    This will be displayed in a monospaced font. The first four 
    spaces will be stripped off, but all other whitespace
    will be preserved.
    
    Markdown is turned off in code blocks:
     [This is not a link](http://example.com)

To create not a block, but an inline code span, use backticks:

Here is some inline `code`.

For more help see http://daringfireball.net/projects/markdown/syntax